lørdag den 20. august 2011

Jeg har købt en kronhjort

Ja... altså...det er jo, hvad der kan ske. Vi var på loppemarked i formiddags, og så kom jeg til at købe en kronhjort.

Der var masser andet inspiration at hente, et væld af farver og sære former. og så f.eks disse skønne bøjler:


Det er første gang jeg besøger Brugtvare Terminalen i Viby, men bestemt ikke sidste! Følte mig som et barn i en slikbutik, må jeg indrømme. De har vildt mange fede ting. Det er ikke det billigste loppemarked, jeg har besøgt, men bestemt heller ikke det dyreste.



Ih altså.. havde jeg råd, så havde jeg slæbt meget mere med hjem. jeg vil derud en hverdag uden barnet som vedhæng, så jeg rigtigt kan gennemse alt det, de har.

Ud over kronhjorten købte jeg disse lækre ting til mig selv:


5 kommentarer:

  1. Jeg elsker brugtvareterminalen :) Herlige fund.

    SvarSlet
  2. Jeg er bare forbløffet over, at du ikke købte mere..

    SvarSlet
  3. Sikke en masse gode ting! Det er jo en mekka, du har været på!

    Jeg er ny læser på din blog, som jeg synes, er ret interessant, så jeg har givet dig en blog-award, som du kan se på min blog her: http://photomusen.blogspot.com/

    Du kan selv vælge, om du vil give blog-awards til andre blogge, som du mener fortjener en. Al info står i min blog.

    Jeg har læst om din blog på Kreativista, så det er derfor, jeg har fundet netop dig!

    Mange hilsner

    Anita

    SvarSlet
  4. NØJ, hvor jeg glæder mig til at se den kronhjort med 'noget på'! Er helt vild med den slags blandings-kunst!
    Jeg så dig lige på Kreativista, og nu har du i hvert fald 1 fast læser mere - kan mærke i mit knæ (eller noget) at der nok skal komme masser af læsere hertil! :-) Klø på! ;-)
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. nå du - hvis du mangler flere af de bøjler eller selv samme hjort nu som broderi, så kender jeg stedet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...