søndag den 14. august 2011

Nørkleriget er oppe at køre

Efter utallige ugers stirren på den blanke side er Nørkelriget nu oppe med sit første indlæg. Jeg har nørklet lidt med sidens design, men er nået til den konklusion at hvis jeg først skal blive tilfreds med designet inden jeg begynder at blogge, kommer jeg aldrig igang. Har sågar købt det fine domæne nørkelriget.dk til min blog, men er ikke sikker på, hvordan man kommer igang, så indtil videre kører vi løs her på Blogger.

Nørkleriget er en krea blog med det formål at dele mine kreative projekter og hverdagstanker og da jeg er nybegynder indenfor de fleste håndværk, som har med garn at gøre, vil den højst sandsynligt være et indblik i en nybegynders febrilske famlen og barnlige glæde over alt det, der lykkes. Samtidig håber jeg at kunne få gode råd og inspiration fra mine medbloggere og læsere.

Da jeg i mange år har været en ivrig amatørfotograf skal jeg ikke kunne undsige mig at der nok sniger sig et fotografi eller to ind imellem indlæggene engang imellem. Hvis skal selvfølgelig også med tiden have en masse DYI op at køre samt jævnlige give aways og alt muligt andet sjovt.

Velkommen til!

Sara Marie/ Nørkleriget





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...