torsdag den 1. september 2011

Gaveleg! -hvem vil være med?

Jeg har deltaget i min aller første gaveleg hos OhDeer Sister og modtaget den lækreste lille pakke:

Der er SÅ mange fine ting imellem. De søde øreringe er desværre gået i stykker i posten (!), men kan nemt fikses med en klat lim. Heldigt..for de er vildt fede :)
 
Denne elastik, får jeg vist ikke lov til at beholde for mig selv... :)

 
Broderigarn i mine yndlingsfarver!

 
Hjerte perler

 
Lækre stofknapper

 
Små stempler

 
De fine øreringe, som skal til doktoren i morgen.



Så... hvem vil være med i gavelegen? De første 2, der vil deltage og som lægger en kommentar, modtager en gave af mig. Derefter sender de hver en gave til mig (jubiii) og starter gavelegen på deres egen blog.

Who wants in? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...