lørdag den 24. september 2011

Hæklet mobil etui

Jeg sendte en gave til min far forleden. Han har lige fået en iPhone, men havde ikke noget at opbevare den i. Så jeg hæklede denne til ham forleden, da han godt kunne lide den, jeg har hæklet til mig selv. Min far er ikke just en regnbue mand, forstået på den måde at han bedst kan lide at indrette sig med sort, grå og hvid. Sådan en meget enkel, maskulin stil. Derfor er etuiet hæklet i en (vildt lækker) grå og med en mørk knap fra genbrugsbutikken.

Godt nok har han snart fødselsdag, men dette var nu ikke en fødselsdagsgave. Det var så lækkert at sende en gave sådan lidt spontant, at jeg kom til at gå lidt amok med at pakke den lækkert ind :)





Da min far er en kulturens mand, fik han også lige en hilsen på dette smukke kort:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...