fredag den 9. september 2011

Mine fotografier

Min kæreste er sådan en, der dykker. Han fanger store(!) fisk med en harpun. Og sådan noget gør man om natten. Jeg kan ikke lige huske hvorfor, men det er der en god forklaring på.
Og hvad gør man så en fredag aften, når kæresten er ude at dykke...?

a) Man ser tøsefilm. Dem der, der er så tøsede, at det er synd at tvinge kæresten til at se med.
b) Man nørkler.
c) Man kunne også gå i seng. Eller man kunne...
d) blogge!

Da jeg ikke rigtigt kan tage nogle billeder nu pga lyset og ikke har noget spændende nørkleprojekt at vise frem(har en milliard halvfærdige), så får I her en anden side af mit liv, som fylder ganske meget: FOTOGRAFI.
Herunder kommer et lille udvalg af mine billeder.



















Resten af mit portfolio kan ses HER. Husk at gå ind under "portfolio". Af en eller anden grund kigger mange blot på forsiden og siger "næh et fint billede", men de ligger altså alle sammen under portfolio. Måske skulle jeg lave et andet sidelayout snart, hvor portfolio er lidt mere iøjnefaldende. Enjoy!

Kom endelig med feedback, vil meget gerne høre, hvilke I kan lide :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...