mandag den 5. september 2011

Zentangling... også for børn

Jeg har, ligesom flere andre bloggere, kastet mig over at zentangle. I aftes sad min 6 årige Alma og jeg og så et par instruktionsvideoer, og gav os derefter i kast med at doodle. Det er super sjovt. Og rekreativt. Men måske mest, hvis man gør det uden børn :) Jeg kom ikke selv særligt langt, det blev bare til lidt forskellige udkast. Vi brugte den runde mandala-metode (zendalas), fordi det var det, som var nemmest for Alma at forholde sig til. Hun er ikke så vild med at skulle lave for mange lige streger :)

Her ses det første forsøg på lidt organisteret krussedulleri:

Så må I selv regne ud, hvem der har lavet hvilken ;) Vi brugte sorte Artline tuscher i 0,4mm og 0,8mm. De virkede fint, men jeg kunne godt have tænkt mig en lidt tykkere tusch også.

Jeg glæder mig til at arbejde videre med det på egen hånd. Det ER virkelig fedt, det zentangling! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...