fredag den 7. oktober 2011

Alvildas kæmpestore krusedulle-male-tegne-aktivitetsbog

Som jeg fortalte i går, købte jeg en fuldstændigt forrygende fantastisk bog forleden sammen med min søster. Jeg kan slet ikke få armene ned over, hvor fed den er! Den er så fabelagtig, at jeg skulle overvinde mig selv for at give den til Alma... men selvfølgelig fik hun den :-)  (jeg pønser på at købe en ekstra, hvis jeg ikke kan leve uden). Mange af siderne var så fede, at jeg mest havde lyst til at sætte dem i ramme og hænge dem op.
Det aller bedste ved bogen er, at jeg bliver enormt inspireret af at kigge i den.






Altså..jamen bare forsiden! Den er skøn. Og den er en god forsmag på, hvad der venter en. Bogen er fyldt med skønne opgaver af alle mulige slags, og de er fuldstændigt perfekte til Almas læseniveau. En enkelt sætning beskriver, hvad man skal på hver side.

Vi har allerede brugt ret lang tid på den... især en side, hvor vi skulle lave en masse ansigter færdige, var skæg at lave sammen.

Herunder kommer et par billeder fra bogen, gengivet med tilladelse fra Forlaget Alvida. Det er bare nogen, jeg hurtigt har snupset med min iPhone, for at give jer en fornemmelse af, hvor skøn bogen er.

Og nej... jeg har ikke fået penge eller lign. for at skrive denne lovsang om bogen... jeg er bare helt og aldeles forelsket i den :)

Hov forøvrigt. Den koster 99 kr. Et KUP!

Nok snak, nu til billederne:





 (Kan I se, jeg har været håndmodel engang?)

Monstre. 

 Træer. Min nye passion. 

Der er også ugler, til dem der ikke er blevet trætte af dem endnu (det er jeg lidt, sorry. One can only take so much owl)


Jeg kan se, at forlaget har en ny krusedulle-bog på vej med juletema. Den glæder jeg mig meget til at få fingre i. Forhåbentlig kommer den inden længe, så vi kan nå at nyde den op til jul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...