mandag den 17. oktober 2011

Der er lidt stille på bloggen...

...mens Nørkleriget flytter. Altså..bloggen flytter ingen steder, men undertegnede og barn er midt i en flytning.
Det er ret fantastisk, jeg har glædet mig længe til at flytte. Men hold op mand... kender I det der punkt, som, for mig, opstår i enhver flytning, hvor man bare synes alt er kaos og det aldrig bliver færdigt? Det nåede jeg i lørdags. Men takket være min fantastiske kæreste var den følelse faktisk forholdsvist hurtigt overstået. Lige nu stresser jeg mest over at nå rengøringen.

Nå, men midt i kaos dukker denne fine bog op, som jeg havde glemt alt om:






Bogen og dens illustrationer er i den skønneste karrygule og en smuk petrolblå... mine øjne bli´r så glade af at kigge i den :-)

Som sagt er der måske lidt længe imellem indlæggene i denne tid, men til gengæld kan I glæde jer til en GIVE AWAY, som er på trapperne. Præmien sponsoreres af en meeeeeega lækker butik her i Århus. Se mere efter efterårsferien!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...