lørdag den 1. oktober 2011

fredagslopper

Hvilken bedre måde, at tilbringe en fri-fredag med sin kæreste på, end at tage på loppemarked? :) Fandt nogle rigtigt lækre ting og kommer sikkert til at stirre begejstret på dem hele weekenden. Mindst.

Først en gammel børnebog "Fridolin", med nogle fantastiske illustrationer:




Og lidt nyt fra Knapstrup Pernille-serien:

Og sidst, men faktisk mest fantastisk, en lækker skammel. Den passer perfekt til det behov vi havde for en skammel ud til køkkenet, så Alma kan nå håndvasken. Og den er let, så hun nemt kan flytte den selv. Og så er den... lækker, hvis I spørger mig! :) Den er fin som den er, men planen er at den skal males og tapeseres. Det har jeg aldrig prøvet før, men glæder mig vanvittigt til at prøve det. Men det er godt, at vi kan lide den som den er nu, for der går nok et stykke tid før jeg finder det tapet, jeg vil bruge.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...