mandag den 31. oktober 2011

Gaveleg 2.0

Så er der gaveleg på Nørkleriget (jeg linker til mig selv, smart ikke?) igen. Jeg har denne gang deltaget hos Ina, og modtaget denne fine pakke:

Forskellige stykker lækkert papir, en masse scrap-ting (jeg scrapper ikke, men jeg kan SAGTENS bruge dem alligevel!) og et mega sødt hårspænde med en knap på. Tusinde tak, Ina! :-) Der er snart en gave på vej retur til dig.

Og så... skal vi jo have sendt stafetten videre..! Det foregår sådan, at de to første, der melder sig herunder modtager en pakke af mig. Når de får denne, skal de blogge om det og sætte gavelegen igang på deres egen blog, OG... det aller aller ALLER vigtigste... sende en gave retur til mig! :-) Som jeg selvfølgelig viser frem på bloggen.

Så..hvem er med?!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...