mandag den 24. oktober 2011

Gaver til miiiiig

Mit forrige indlæg viste sig at være særdeles effektivt! ;-) Således har jeg nu fået hele to gaver med posten fra min første gaveleg. Og dem skal I selvfølgelig se (utroligt mange) billeder af:

Først gaven fra Pernille:



Den fine bordskåner med filtkugler:
 Hjemmepimpet ugledåse med låg(elsker den, Pernille! Er nødt til at prøve selv):

 Bogstav-klistermærker:

 Vedhæng af miniperler:





Og så de fine gaver fra Stinne:

(Det er lykkedes mig at tage et billede, hvor jeg har lagt en blyant og en tusch oveni gaven?? Bær over med mig, vi er i flyttekaos)

Kirsebærkort, brosche(hjemmelavet, Stinne?), Lækker te og den fine retro nøglering med den der kube, jeg ikke ved, hvad hedder og som jeg er svært fascineret af, fordi jeg aldrig har kunne finde ud af at løse den)

De fedeste retro kort med gamle fødselsdagshilsner bagpå:

Mega fede badges, et tigervedhæng og en hæklet nøglesnor(SOM jeg lige stod og manglede!):

Dejlige brikker fra børnespil (god idé!):


Jeg vil gerne sige tusinde tak til begge de damer for dejlige, berigende og inspirerende gaver! Masser af kærlighed til jer.

Nu venter jeg på gave fra Ina, og når jeg modtager den, sætter jeg gang i gaveleg#2 her på bloggen. Så hold øje, hvis du gerne vil være med!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...