onsdag den 5. oktober 2011

Nørkleriget trodser snu(d)en

Jeg er forknølet. Rigtig meget forknølet.  Men trods den invaliderende snue har jeg vovet mig udenfor i dag, for at starte mit nye projekt; tidsskriftholdere. Jeg købte 4 stk hos Trævarefabrikernes udsalg på tilbud. Hold op, hvor har de mange lækre trævarer, det er bestemt ikke sidste gang, jeg skal derind.

I går var min søster og jeg så på krea-tur til Terapi Hobby i Hasselager, hvor jeg blandt andet købte disse fire spraymalinger til 20 kr stykket.


Rigtigt lækre farver, så det ud til, og jeg syntes det var lidt af et kup. Men... desværre var de to til venstre bare grønne-grønne, når de kom på. Den ene helt grangrøn. Skuffende. Så er 20 kr jo egentlig dyrt (jeg hader grangrøn).
Den lyserøde er super lækker, den er SÅ candyfloss på den fede måde. Den lyseblå er..lyseblå. 

Nå men tilbage til mig og min snude. Vi vovede os udenfor i haveskuret og fik malet holderne + en lille kuvertæske (har jeg læst, det hedder) fra Søstrene Grene.

Jeg fik så også lige malet min hånd...




Planen er at tapetsere kasserne med lækkert tapet og papir. Den lyserøde er selvfølgelig til Alma, og på hendes skal der sorte bogstavklistermærker på, hvor der står SKOLE. Hun staver sig igennem alt for tiden, så det vil hun elske.

I morgen kan I her på bloggen se en FANTASTISK bog, jeg fandt i Terapi Hobby. Stay tuned!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...