søndag den 20. november 2011

Fredag gik jeg genbrugsamok

...og fik en masse lækre sager med hjem! :-) Og... brugte ikke engang ret mange penge. Men fik da købt så meget, at den ene butik forærede mig en sportstaske, så jeg kunne komme med bussen hjem med alle mine ting ;-) God service.




En gammel trævæv til Alma. Selve væven er magen til de nye, man køber i hobbyforretninger, og så er kassen til gengæld gammel og smuk. Og så kostede den næsten gratis :-)


En bunke lækre børnebøger. Eventyr til aftenlæsning med vildt flotte illustrationer. En gammel Jørgen Clevin bog og en gammel Disney bog. Begge fra 1970.


Skønne kørehandsker, der passer mig perfekt.


Et af de bedste køb; et smuk gammel syskrin


Pudebetræk med gode gamle Bamse


Det fedeste retro Disney sengetøj til juniordyne. Med pudebetræk. Er helt vild med det.


Lagen der matcher et andet gammelt lagen, jeg har. Tror det skal bruges til at sy en juniordyne med applikationer på.


Meget velholdt Rasmus Klump sengetøj. Den kære Klump fylder jo 60 år i år. Jeg regner ikke selv med at skulle bruge det, så skriv, hvis det har interesse. Der er et helt junior dynebetræk.



Og sidst men ikke mindst, en flok rigtigt søde små håndklæder/viskestykker
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...