fredag den 18. november 2011

Min lille porcelænsbasse

Kaster mig i dag ud i første forsøg på at blogge fra telefonen. Jeg sidder på mit værksted og vil lige vise jer et lille stykke work in progress:


En lille porcelænsskål. Jeg er meget spændt på resultatet, da porcelæn er svært at arbejde med, og den åbenbart kan nå at blive helt fucked i tørrings- eller brændeprocessen, selvom den er super fin nu. Jeg glæder mig meget til at dekorere den (hvis udfaldet af brændingen blir godt) og hvis resultatet blir vellykket, skal jeg helt sikkert lave mere porcelæn. Det er så tilfredsstillende at sidde og formgive med hænderne.




Okay, helt lige er den ikke... Men den skulle jo helst ikke ligne noget, der er lavet på fabrik :-)

Jeg har lagt lidt plastik over for at forsinke tørringen og dermed forsøge at undgå, at den går helt grassat og blir underlig.

- using BlogPress from my iPhone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...