fredag den 25. november 2011

Mig og Louis P.

Jeg har været så sindssygt heldig at vinde denne give away hos Motherbl*gger i sidste uge. Havde virkelig ikke drømt om, at jeg kunne være så heldig at vinde den fantastiske lampe...! Lampen er sponsoreret af Designer Deals, som altså bare har de for fedeste ting (Pis! Nu kom jeg til at kigge på deres hjemmeside igen, da jeg skulle finde linket...! Det er farligt! Den er så lækker den side!!! Lige min stil.)

Her kan I se billedet fra Motherbl*ggers side med min (min!) lækre lampe. Den er lige kommet ind af døren denne uge, og den er, om muligt, endnu federe i virkeligheden! I får et billede fra mig også, når vi finder ud af, hvor den nye Hr. Poulsen skal hænge. Indtil videre tyder det på, at han får den mest fornemme plads i lejligheden... :-)


Go´ fredag til jer alle!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...