onsdag den 23. november 2011

Nørkleriget får nyt look

Så har Nørkleriget endelig fået et look, jeg kan lide!

Jeg er så velsignet at have en onkel Anders, som er fantastisk dygtig til at tegne. Han har lavet min nye flotte header. TAK ONKEL ANDERS! (min onkel Anders har forøvrigt hverken fjer og bor på Paradisæblevej, eller ryger cigar og taler med en højt pitchet stemme, trods sin navnelighed med to berømte fiktive onkler).

Min nye flotte header. Jeg ELSKER den!


Faktisk er min onkel så dygtig til at tegne, at han lever af det. Han ejer nemlig animationsfirmaet JAfilm. De laver en masse af de animationer, vi ser i TV dagligt, og frembringer fra tid til anden også super fede animerede kortfilm. Dem kan I se på hjemmesiden.

Da jeg var barn, gik Anders og jeg i samme skole. Han fem klasser over mig. Det var ret sejt. Jeg husker især engang, hvor de store gik voldsomt til den i en noget ensidig snekamp (de store smadrer de små), og jeg blev fredet pga min onkel... pyh. Der var det virkelig nice at have forbindelser i de ældste rækker!

Og Anders har været talentfuld allerede fra han var barn. Hvilket var ganske fascinerende, men også en anelse misundelsesvækkende, især da han vandt et nyt TV til sit værelse i en tegnekonkurrence. Og samtidig var det ret sejt, at man så kunne få lov at se Asterix inde på værelset.

Jeg kunne skrive længe om min onkel, for han er i sandhed et fantastisk menneske. Pæn er han også, men det ligger jo til familien ;-)

Tak til Anders, fordi jeg nu har en blog, som jeg også kan nyde visuelt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...