fredag den 4. november 2011

Nørkleriget give away no 1

Jeg er meget glad og stolt over at kunne præsentere min første give away i samarbejde med So Ein Ding!
Gitte, som har So Ein Ding, har valgt at sponsorere en gudeskøn gave til den heldige vinder.

Hvis du ikke kender butikken i forvejen, så vil jeg anbefale et besøg på Nørre Allé 17 i Århus. Det er den mest vidunderlige hule af skatte! Ud over en masse lækkert og unikt tøj har Gitte også en fed samling retro sengetøj og stof, knapper og en masse andet godt.

Du har mulighed for at vinde alt dette lækre stof + knapper:


Reglerne er som følger:

1 lod for at blive fast læser og lægge en kommentar herunder.
2 lodder for ovenstående + et link til denne give away fra din blog(lån gerne billedet)

Og så har du mulighed for at få et ekstra lod, hvis du "liker/synes godt om" So Ein Dings facebookside.

Du kan altså få 3 lodder i alt.

Vinderen trækkes af ingen anden end den skønne Alma den 6. dec 2011. Alle kan deltage, også folk som kender mig, da udtrækningen af vinderen vil blive dokumenteret :-)

Husk at skrive, hvor mange lodder, du deltager med, samt din mailadresse, hvis du ikke har nogen blog.

55 kommentarer:

  1. Det vil jeg i hvert fald gerne vinde. Jeg er med på alle 3 lodder!

    SvarSlet
  2. Det var da en skøn bunke stoffer og knapper. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart med på denne give awwy, det ser lækkert ud. Vil gerne deltage med 3 lodder.
    -sara

    SvarSlet
  4. Hej jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Jeg tager et lod til den fine pakke...

    SvarSlet
  6. Uhhhhh... sikke en fin fin give away. Jeg snupper 2 lodder :) Tak!

    SvarSlet
  7. gerne 3 lodder til mig, til disse skønne ting:)

    SvarSlet
  8. jeg vil gerne deltage :) med et lod
    heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Årh en gudeskøn give away, jeg er med på alle 3 lodder!

    SvarSlet
  10. Lækre stoffer!! Er SÅ meget med! Kaster 3 lodder i puljen ;)

    SvarSlet
  11. Ja, det var da en skøn Give Away! Lad mig straks være med på 3 lodder, tak ;-)

    Maja
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Men hov - jeg har lige søgt på So Ein Ding på FB og kan ikke finde siden?! Smider du ikke et direkte link? Kan kun finde bloggen Xo Ein Ding, men det er vel ikke det samme?

    SvarSlet
  13. Jeg er helt klart med på alle tre lodder! Har glædet mig til din første give-away!

    SvarSlet
  14. Denne her vil jeg såååååå gerne vinde.
    Super lækkert stof - jeg er med på 2 lodder TAK ;O)

    SvarSlet
  15. Fed Give Away, jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  16. Wow en lækker giveaway og superfin blog, du har. Jeg smider fluks 2 lodder i puljen, og du har fået en ny fast læser ;)

    Mette/Ravnemor

    SvarSlet
  17. 1 lod til mig - Skønt - og velkommen her i Blogland - kik forbi, hvis du selv vil være med i en giveaway :)
    x
    margit

    SvarSlet
  18. Connors nest; har du trykket på linket til So Ein Dings facebook profil?

    SvarSlet
  19. Snupper lige 2 lodder og håber det bedste :o)
    Hilsen Lis

    SvarSlet
  20. 3 lodder til mig - mange tak. Uha der er spændende sager i puljen.
    Har store planer med præmien...:-).

    God søndag.
    Hilsen Trine

    SvarSlet
  21. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder...

    SvarSlet
  23. Mærkeligt. mit indlæg er pludselig væk.
    Når men så må jeg jo på den igen.
    Jeg vil gerne smide 3 lodder i vinderpuljen :D
    hede_77@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hej Charlotte -hvor mærkeligt?? Håber da ikke, andre oplever det samme.

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 3 lodder - og en portion held tak..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  27. vilka superfina tyger! två lotter till mig tack!

    SvarSlet
  28. Hello frøken :)
    1 lodd på meg da!!

    Fin dag til deg ;)

    - Ida Susanne

    SvarSlet
  29. hvor fedt!
    jeg vil gerne være med på 3 lodder
    (jeg har like på facebook bare med en anden mail).

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne være med på ét lod... :)

    SvarSlet
  31. Jeg er med på 3 lodder. Jeg er blevet smittet med stof-glæde efter at være havnet her i blogland, så jeg er klart på.

    Dejlig fredag til dig.

    KH tina (som også har en give away kørende, som du er meget velkommen til at kigge forbi).

    SvarSlet
  32. Jeg vil også gerne være med! :D Med 3 lodder, tak

    SvarSlet
  33. jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  34. 1 lod til mig (gerne 1 med gevinst!)
    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Jiippiii 2 lodd til Susi! Nydelige premier!

    x x x

    ps hiv deg gjerne med på min give away som har trekning 24 desember :)

    SvarSlet
  36. Jeg tar gjerne ett lodd! :-) var en utrolig søt premie og fin blogg!!

    SvarSlet
  37. Hejsa, sikke en fin give away! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :D
    Har linket til din give away HER

    SvarSlet
  38. hejsa

    deltager med 1 lod

    du kan lære mig at kende her. www.madsmor.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  40. Hejsa Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway - et lod tak

    SvarSlet
  41. Hejsa
    Så har jeg meldt mig som fast læser og er med på 3 lodder
    Tina:-)

    SvarSlet
  42. Härligt med så fina vinster. Jag satsar tre lotter.

    SvarSlet
  43. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  44. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  46. Jag vill ocksa vara med! En lott till mig, tack :)

    SvarSlet
  47. Jeg snupper lige 2 lodder :D

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  48. Jeg vil rigtig gerne deltage, med 1 lod :-)

    SvarSlet
  49. Det kunne der komme fine ting ud af.. 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  50. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...