fredag den 11. november 2011

Træknapper med tapet og papir

Altså... nu har jeg fået så mange nye læsere siden min give away no 1 startede, og så har der bare været radiotavshed på bloggen. Tsk tsk. Det er super fedt at så mange nye er kommet til! Det har bare været en uge uden det store overskud til Nørkleri(g)er her, derfor lidt stille. Men, lidt er der da sket:

I sidste uge var jeg, igen, et smut i Terapi-Hobby (bemærk den... øhm... interessante hjemmeside) med min søster. Fik købt en masse små dimser, som jeg manglede, og noget fint krympeplast (noget, der kan bruges modsat det, vi havde købt i dyre domme hos Panduro).
Alma og jeg har lavet krympeplast hver dag siden. Det bliver til mange fine smykker/magneter/nøgleringe m.v. som I snart får at se. Det er altså en genial aktivitet at lave med børn. Men ikke den billigste, jeg synes godt nok krympeplast er dyrt.

Men videre til det, jeg skulle vise jer; i Terapi-Hobby købte jeg også nogle fine træknapper, uden helt at vide, hvad jeg skulle med dem. Det varede dog ikke længe, før jeg besluttede, at de skulle have en gang tapet og papir. Jeg har så meget lækkert efterhånden, og jeg savnede at arbejde med det.

Det blev, som forventet, med lidt folder, fordi knapperne runder, men det synes jeg personligt er en del af charmen, minder lidt om en stofknap på den måde. Der kom fire knapper ud af det i første omgang.
Beklager de lidt hurtigt tagede billeder, det var det der med overskuddet, jeg nævnte før :)



Nu skal jeg bare have købt nogle små dutter til at sætte på, så de kan bruges som knapper.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...