fredag den 2. december 2011

2. december -blogchallenge

Var der nogen, der bemærkede, hvor let og elefant, jeg sprang over den første dag i vores blogchallenge? Sagen er den, at jeg ikke lige magtede det i går, og at der faktisk ikke rigtigt er noget julepynt at fotografere. Så jeg tænkte, at I andre sikkert alle sammen er på her fra starten, og så kan det være jeg blogger en af de senere dage, hvor I begynder at falde fra ;-) Desuden havde jeg jo også min fine ræv at vise frem i år.

Nå men nu til dagens opgave: 10 tilfældige facts om mig

1. Jeg har 5 yngre søskende.

2. Jeg er i familie med Ove Sprogøe (langt ude, men det forhindrer mig ikke i at synes, det er mega sejt).

3. Jeg elsker vintage Barbier fra 60´erne.

4. Mine forældre fandt på mit efternavn ved at spille scrabble, da de ikke kunne blive enige om hvis af deres efternavne, jeg skulle have.

5. Jeg har flyttet 16 gange i mit liv.

6. Jeg kan ikke tegne en lige streg i frihånd.

7. Jeg lignede Søren Østergaard helt vildt meget engang, da jeg tog en paryk på. Det var meget skræmmende.

8. Jeg er stadig den dag i dag lidt bange for "tånappere", som min mor i sjov advarede mig om engang, da jeg stak tæerne i en sø.

9. Jeg er helt vildt god til at skælde folk ud - inde i mit hovede.

10. Da jeg var 17 drømte jeg en meget stærk drøm om, at jeg ville få et barn med grønne øjne. Det har jeg nu :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...