fredag den 16. december 2011

Flere bøger på vej

...er kommet forholdsvist langt med de to kalendere, jeg er igang med. Den ene er til mig selv, den anden er til min bedstemor (som heldigvis ikke er på nettet, så derfor kan I godt få lov at følge processen, uden at vi afslører hendes julegave :-)

Indmaden består af en 2012 ugekalender købt i Tiger og resten laver jeg jo så selv(og har kasseret de oprindelige omslag). Den til mig selv får sort læderryg og det lækre papir, jeg brugte til en af mine tidsskriftholdere (det retro med blomster i grå/sort/karrygul). Den anden får en smuk blå læderryg og resten af beklædningen har jeg ikke besluttet mig for endnu.


Fik trykt på ryggen af dem i dag -igen med guld. Nu ligger de så pænt og venter på at jeg møder op mandag igen. Jeg savner dem!!!


Papiret til den sorte ser i her på billedet af min tidsskriftholder
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...