tirsdag den 3. januar 2012

Gaver fra gaveleg 2.0

Nu skal I se de lækre gaver, jeg har modtaget fra Lone og Trej i forbindelse med min gaveleg!

Pakkerne er så fine, men mit kamera... not so fint. Af en eller anden grund er billederne tågede. Beklager folks. Men tag nu alligevel et kig på de fine ting, jeg har modtaget:

Vi starter med gaven fra Trej:



MEGA lækkert garn..! Ulricks bløde Bomuld Nr. 1. Super lækker kvali, jeg glæder mig rigtig meget til at bruge det. Skal lige finde ud af, hvad jeg skal lave... nogen idéer`? :-)

Filtblomster

Super sød julekugle. Måske hjemmelavet? 

Klistermærker (som jeg har set mig nødsaget til at dele med Alma;-)

TUSINDE TAK, Trej! Det er en rigtig fin gave.


Og så gaverne fra Lone:

Lone har været så sød at sende mig sin DIY til at lave pipingbånd, som hun selv laver på sine fede pudekreationer. Jeg er liiidt spændt på, om det er noget, jeg kan finde ud af. Men det skal prøves!

 Lækre små opbevaringsdimser og fine knapper

 Forskellige stykker tapet (juhuuu! Er jo små afhængig)

 Lækkert retrostof og et skøønt stykke skind!

 Fine rammer fra IKEA, de skal tages i brug i dag.

Også tusinde tak til dig, Lone! Jeg kan bruge det hele :-)

Hvis nogegn sidder og ønsker sig at være med i en gaveleg, så synes jeg lige, I skal slå et smut forbi de to søde damers blog og se, om der ikke skulle være plads til dig :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...