fredag den 3. februar 2012

Hjemmepimpede opslagstavler (DIY om man vil)

Jeg har kreeret et par opslagstavler til os herhjemme, som vi har ønsket os et stykke tid. Det er så noget af det nemmeste i verden at lave en fed og lidt anderledes opslagstavle. Jeg har blot taget nogle fede stykker retro stof og klipset dem på en almindelig kedelig opslagstavle fra IKEA.

Min egen er i gult vintage stof og har fået det fede fødselsdagskort fra min mor på som det første:


Barnets er noget lidt mere romantisk vintagestof med lilla blomster (et gammelt hovedpudebetræk) som hun gerne ville have til at hænge under den vimpelrække, jeg lavede med hendes navn før jul. Det ser også ganske fint ud sammen:


Det er nogle små tavler, men min drøm er at lave en ret..gigantisk en til mig selv engang, når jeg har en væg der passer til :-)

(Beklager den dårlige billedkvalitet. Iphone og dårligt lys..I ved).

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine :) det er præcis også en kæmpe farverig opslagstavle jeg drømmer om :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...