torsdag den 16. februar 2012

Oh noooo...!



Min urtepotteskjuler er blevet brændt, og jeg var meget spændt på resultatet. I dag kunne vi så åbne ovnen... for at konstatere, at den var brændt fast :-( Glasuren har simpelthen været lidt for tyk (måske fordi potten blev tabt ned i spanden..?) og er løbet lidt ned på underlaget.
 Og da skålen var meget tynd og fin, klarede den ikke at blive hugget fri med hammer og mejsel. Øv øv øv. Var ellers ret vild med udseendet. Heldigvis har jeg fået masser af gode råd til, hvordan jeg alligevel kan bruge den, og jeg tror den ender med at skulle stå (lidt skævt) ude i haven. Gården that is.


Nå, men det gode er, at jeg bare har fået endnu mere blod på tanden til at lave en ny! Den næste bliver i stentøj i stedet for porcelæn, så den ikke er så skrøbelig.

Og så er jeg igang med et nyt bogbinderprojekt, som jeg er ret begejstret for. Det bliver en smuk smuk bog :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...