onsdag den 1. februar 2012

Smukt papir helbreder!

...det håber jeg i hvertfald. Nu har jeg været syg med syg på i tre dage, og jeg gider faktisk ikke rigtigt mere. Ikke mindst fordi, jeg har fødselsdag i morgen. Og jeg har abstinenser efter bogbinderi(g)et. 

Så jeg slæbte mit svage korpus op i byen og tænkte, at det nok ville hjælpe gevaldigt på helbredet, hvis jeg købte noget til mig selv. Pludselig ser jeg dette smukke papir i en kurv, og, i min iver efter at kigge på det, bøjer jeg mig for hurtigt ned og knappen i min jakke springer, lige dér, hvor jeg er aller tykkest. Men...det skulle ikke slå mig ud, for der fandt jeg mit helbredende smukke papir. Til 22 kr. Det er faktisk billigere end en heksedoktor. 

Er det ikke fint? Trykt med "vegetable ink". I LOVES IT.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...