torsdag den 15. marts 2012

Makeup pung i skind med trekants-broderi

Så er der lidt nyt igen. Jeg syr stadig i skind og er ret forelsket i det. Seneste skud på stammen er denne her lækre pung i gråt skind, som fik mit højtelskede broderi med trekanter på. Pungen er samme form som dem, jeg tidligere har lavet, men en del større, da den er til min makeup (har lige smidt en blyant på billedet, så I kan fornemme størrelsen). Derfor er der heller ikke skillerum i midten denne gang.

 Skindet har et par småfejl denne gang, men det gør mig faktisk ikke noget. Det er jo et produkt fra 
 naturen og jeg har ikke noget imod at man kan se dens skønhedsfejl :)

Broderi-detalje:

Jeg er meget meget glad for den og vil gerne sy flere varianter. Hvis nogen skulle sidde derude og ønske sig en pung, enten denne store eller de mindre, som jeg tidligere har vist, så skriv en mail til mig (mailadresse ses øverst til højre på bloggen) og fortæl mig om dine ønsker, så ser jeg, om det kan lade sig gøre.

Her er de små punge, jeg tidligere har vist frem

Det er efterhånden flere måneder siden, jeg har vist lopper frem. Det betyder ikke, at der ikke er kommet nogle nye... :) De kommer snart på bloggen.

7 kommentarer:

  1. Det ser bare topprof/sejt ud...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak :-) Det er en stor kompliment, når man absolut ikke er prof, snarere nybegynder :-)

      Slet
  2. Top fin detalje med broderiet! Er i øvrigt i samme båd hvad angår skind og skønshedsfejl!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot med det broderi, det klæder pungen rigtig godt :o)

    SvarSlet
  4. Virkelig flotte, har selv tænkt på at lave nogle i skind - ind til videre har jeg kun forsøgt mig i stof :)

    SvarSlet
  5. Tusinde tak alle sammen! :) Er rigtig glad for at I kan lide den. Og jeg er enig i at broderiet er en fed detalje.

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine, dine skindpunge - og detaljen med broderiet er SÅ gennemført!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...