mandag den 25. juni 2012

DIY armbånd af ispinde

Efter at have lavet indbydelser til børnefødselsdag i går, sad jeg med ikke mindre end 87(!) ispinde til overs (købte 100 stk for 25 kr i Panduro) og ved et tilfælde ser jeg så pludselig denne DIY på fine armbånd af træ. Det skal jeg helt sikkert prøve! Spørgsmålet er bare, hvordan jeg bedst farver dem? Hvis nogen har et forslag, vil jeg meget gerne høre det.

Billede og idé lånt fra The Pink and Blue blog

Man koger dem i 15 minutter. Lade dem køle af. Bøjer dem og lægger dem i et glas natten over. Så er de klar til at dekorere.

Jeg går sjældent med armbånd, da de fleste metaller generer min hud, men dette tror jeg godt, jeg kan tåle :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er det smart, og hvorfor ikke bruge de kære pinde til det ;-) I disse varme tider, kan man jo sagtens få indsamlet en det..hehe.
    God dag til dig ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...