søndag den 10. juni 2012

Søde, billige dimser

Jeg har fundet en ret billig løsning på små ophængspotter til rækværket i gården. Disse små plastikbøtter er egentlig en del af en køkkenopbevaring serie fra IKEA, men kan efter min mening fint bruges til andre ting også. Jeg tror faktisk, det var stewadessen, der fik ideen for lang tid siden og nu har jeg købt nogle flere, fordi jeg synes, det fungerer så fint. De koster 3 kr stykket! og der er hul i bunden, så jorden bliver drænet. Sødt n´est-ce pas?

Her er et par billeder fra Nørklerigets baggård:


Sådan ser de ud på IKEAs hjemmeside:

 

I Netto fandt jeg så en anden lille billig ting, jeg vil vise jer. Eller..billig og billig, det kan man måske diskutere, men lille, det er den i hvertfald. En mini vasketøjskurv til 8 kr. Her i huset bliver den brugt til opbevaring af gadekridt, men den kan også bruges til så meget andet, feks frøposer. Den fåes i forskellige farver.



(Og så har de meget meget billige frø for tiden også!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...