lørdag den 15. september 2012

Jeg skylder en tak

Jeg har været så heldig at vinde ikke mindre end to give aways på det sidste, og så har jeg også fået en fin gave tilsendt fra en anden blogger. Jeg skylder alle tre en stor tak, og den kommer her.

Først en stor tak til Trikker Design, hvor jeg vandt en helt vildt lækker clutch. Den er så flot syet og rigtig lækker, og så er jeg vild med farverne. Den ser sådan her ud:


Så har jeg sørme OGSÅ vundet hos Frk. Jensen, og der vandt jeg en ansigtsmaske fra Origins. Jeg ELSKER Origins produkter, men har ikke råd til at købe dem. Så jeg er selvfølgelig helt vildt glad for den!

OG sidst, men ikke mindst, så sendte Ellen med bloggen En af Dagene mig disse to bøger:


Ellen anbefalede bogen Fedt, og jeg var så heldig at være den, hun sendte den til. Den er også rigtig god skulle jeg hilse at sige. Men så var hun jo så sød at sendeen bog af Karin Slaughter med også. Den er jeg kun lige kommet igang med, men den virker også ret fabelagtig og spæææændende :-)

Så Louise, Betina og Ellen... Tusind tusind tak <3 br="br">



2 kommentarer:

  1. Velbekommen, det var da bare så lidt. Super dejligt at du kunne bruge masken - jeg er selv ret vild med den ;O) TAK for TAK ;O) BETina

    SvarSlet
  2. Ja Velbekom, er glad for at de blev læst en gang mere:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...