søndag den 21. oktober 2012

Fy skamme...

..mig. Det er for længe siden, jeg har blogget. Pinligt, er det. Fy! Og så snakker vi ikke mere om det.

Nu har jeg gået hele dagen og tænkt "lige om lidt tager jeg et billede af mit hækleprojekt til bloggen" men altså..nu er mørket faldet på, og billedet er stadig ikke taget. Så det får vente til næste uge. Måske i morgen, hvis jeg er rigtigt tjekket.

I stedet får i et billede af et billede. Et lille bitte et, som jeg lavede for et stykke tid siden. Tænkte ikke så meget om det, da det var færdigt, men jeg er pludselig begyndt at blive lidt glad for det.
Det er lavet på en ad de tynde lærreder fra "Søstrene Grethe" og så er der brugt papirklip og mine højtelskede Design Twin Markers.







Jeg tror, jeg vil prøve at kaste mig over et billede igen med samme teknik, måske lidt større næste gang.

Jeg vender snart (!) tilbage med mit store hækleprojekt. Selvom der ikke blogges, så hækles der stadig, nemlig! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...