søndag den 28. oktober 2012

Loppefund


Vi har som vanligt været omkring et par loppemarkeder i weekenden, og jeg har fået et par ganske fine ting med hjem. Det er faktisk utroligt længe siden, jeg har købt lopper, så det er dejligt at finde nogle ting, jeg er rigtigt glad for.



En fantastisk retro-gul skrivemaskine. Den er faktisk ret lækker at skrive på, men jeg indrømmer blankt at jeg forelskede mig i dens udseende og farve primært :) Der er en fin manual til også og en lækker kasse. Og nogle andre dimser, som jeg ikke ved, hvad er.


En meget retro plastik ophængnings-dims, der matcher ovenstående skrivemaskine.

En vandforstøver, som har stor nostalgisk værdi for mig. Min mor havde den, da jeg var barn og jeg eeeelskede den.


Bjørn Wiinblad pudebetræk. Super flot. Gad altså ikke lige stryge, inden jeg skulle fotografere, beklager :) Bemærk den fine detalje med lyserødt tittebånd...





Og til sidst et par retro sengesæt, som skal sælges videre. Skriv på mail, hvis du er interesseret. De er meget sarte, men fine. Har et af det blå og to af det rosa. Og jeg er sikker på, de kan stryges :D

 


2 kommentarer:

  1. Lækre sager!! Jeg har også sådan en gammel skrivemaskine og jeg er rigtig glad for den- elsker at skrive på den- den der retro lyd :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den lækker den skrivemaskine! Vil også gerne eje sådan en! :)
    Ps. har en lækker giveaway kørende, hvis det kan friste? :) http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/01/m-y-f-i-r-s-t-g-i-v-e-a-w-a-y.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...